10 Şubat 2008 Pazar

BULUŞTUK BİZZZZZ VE ÇOOK EĞLENDİK:))

Uzun süredir, düzenlenmesi beklenen büyük(!) buluşmamızı gerçekleştirdik:) Çok güldük, çok eğlendik, kısacası harika vakit geçirdik. Katılmak istediğini belirten çoğu blog dostlarımız, çeşitli sebeplerden aramızda olamadılar. Ama çooook şey kaçırdılar. Benden söylemesi:))

Kimler kimler mi vardı? Sayalım bakalım: Eyvah Ne pişirsem Gönül'üm, Sihirli Kepçe'm Feyza, Kitchen O'clock Nilay'ım, Pastalila'm Ferah, Işıl'ca Tatlar Işıl ve Sarı Mutfak Hande...

Dediğim gibi çok fire verdik, ama biz hepinizin yerine eğlendik, yedik-içtik, bol bol güldük, muhabbet ettik. Hatta bir ara bulunduğumuz kata gelen bir çifti sanırım kaçırdık:)) Ama konuşulacak o kadar çok şey vardı ki, kendimiz bile şaşırdık zamanın nasıl geçtiğine:)

Bundan sonraki buluşmamızda daha çok blog dostumuzla tanışabilmek ümidiyle........



Sevgili Sihirli Kepçe'min de bahsettiği gibi, ben midemdeki ufak bir problem yüzünden pek bir şey yiyemedim:(( Ama bol bol yukarıda görmüş olduğunuz güzellikte ikram edilen maden suyundan içtim:)) Bu iştah açıcı fotoğrafı da sizinle paylaşmak istedim...
Herkese Sevgiler......

33 yorum:

nino dedi ki...

ayyy bole olmuyo anacim yediginiz ictiginiz sizin olsun yuzunuzu bi gorek :)

kurabiyelerimi genelde yarim olcu yaparim sekercim :) kurabiyesiz durulmuyo bizim evde :) birde genelde okula goturuyorum yazik okulun teyzesiyimya ben
hahahaha yesin cocuklar analarindan uzak garipler ne kadarda anac tavugum deme :DDDDDDDD

sofraozlemi dedi ki...

canım midene üzüldüm..ama sizinle brilikte olamadığım içinde çok imrendim çok....
sevgiler..

PASTAlila dedi ki...

oooo rapunselciğim canım görüntü değişmiş hoş olmuş. beğendim. En yakın zamanda tekrar görüşmek üzere...

Feyza Fidan dedi ki...

Dünyalar güzelim, saçı dopuğuna değen, saçına basıp düşen ( bu ne yaahu, yeni uydurdum valla hahahahahaha) Rapunselim prensesimm, zerafet timsalim, kibarcım, canım da cancağızımmm..
Seni çok seviyorum güzel arkadaşım benim, inşallah iyisindir şimdi..He mi ya :)))))

pastacirapunsel dedi ki...

Canım Nino'm,
Sen hele bir Tr. ye gel ozaaman kendin görürsün yüzlerimizi:))
Canikom, niye teyze falan diyorsun ayol, onların yerinde olmak isterdim vallahi:))

Kocaman sevgiler....

Sevgili Sofraözlemi,
Teşekkür ederim canım, keşke sen de olabilseydin gerçekten:)

Sevgilerrr....

pastacirapunsel dedi ki...

Ferah'cığım,
Baktım bugün ruhum aydınlıklar istiyor, hemen değiştiriverdim. Beğenmene çok sevindim canım:))
Umarım en kısa sürede tekrar görüşürüz.(sahurda değil mi:))))

Tatlı nanaklı Damla'yı ve seni öpüyorum...

Sevgiler........

pastacirapunsel dedi ki...

Sihirliimmmm benim, canım Feyzammm,

Dur daha ayağıma dolanmaya başlamadı saçlarım:))) Ama az kaldı değil mi? Sizi görüp de hala hasta olmak mümkün mü kepçem benim:)

Kocaman ve sımsıkı kucaklıyorum seni canımm...Sare'me de öpücükler..

Sevgilerrr......

Kevser dedi ki...

Canim,
öncelikle mide rahatsizligin icin gecmis olsun diyorum, gercekten o resimdeki maden suyu cok güzel görünüyor.

Paylasimin icin tesekkürler canimcim.

Nino'nun da dedigi gibi yediginiz ictiginiz sizlerin olsun, sizlerin adina cok sevindim, bulusmanin güzel gectigi her halinizden belli oluyor zaten. Sizler cok güzel bir elektrik yakaladiniz, maasallah ve Allah bozmasin diyelim.

Sana güzel bir hafta baslangici ve tekrar acil sifalar diliyorum ve öpüyorum..hoscakal canim..

Cafe Gusto dedi ki...

Keşke yakın olsaydım :(

Archi*Sugar (Esra) dedi ki...

ne guzel bir bulusma olmus bu boyle. Masada gorduklerim Meksika yemegi olmasin. mmmm... :-)
Nino hakli. Yuzleri de gorelim
:-P

DANIEL EFE dedi ki...

Uzun sacli guzel! (Feyzadan esinlendim)
Acaba mide rahatsizligi mi var, oyle ise gecmis olsun yoksa, gizli bir rejim mi :)
Gercekten miden rahatsizsa annemin sifa macununu yazayim. Her sabah bir kasik balla yumurta sarisi cirpilir, icine kaynar derecedeki sut eklenir, itinayla icilir. Sutu eklerken de cirpmak lazim. Yumurta kesinlikle kokmuyor. Bir de 40 gun boyunca aksatmadan icmek lazimmis, fayda etmezse de zarar edecek bir sey degil zannimca.
Okulu kirmis ogrenciler gibi eglenmissiniz, eferim, insallah bir gun bu bulusmalardan birine ben de istirak ederim comarimla. optum

zerrin - misss dedi ki...

Yaaaaa hala miden iyileşmedimi ? :((( Canım benim yaa ...

Şu buluşma konusunda çatur çutur çatladım haberiniz olsun. Ben de sizi buradaki cafede bekledim ama gelen giden olmadı... Neden aceba :)))

Öpüyom şekerim... Ben gelincede buluşucaz hapur hupur yemek yiyces. Miden de iyileşsin biran önce..

http://www.misssgibi.com/

Nilay Cinisli dedi ki...

Prensesümmmm hemi de en güzelindennn,
Canım benimmmm uyuyunca geçmiştir inşallah miden ???Anladın sen onuuu :))Seni çokkkkkkkk seviyom rapunum benim kibar prensesim...Görüşelim tabi hem sen sabahları kalk bize kahveye gel ama gönül duymasın valla hepimizi topa tutar :))))))))))))Öpüyorum o gül yanaklarındannn

Dilekk dedi ki...

arkadaşlar bi buluşmada BURSA da ayarlasanız hemde uludağda kayaklarınızla falan gelirsiniz.nasıl???

ebrulitatlar dedi ki...

Didem'cim geçmiş olsun. Ne güzel bir gün geçirmişsiniz, eğlenmişsiniz. Kısmet birdahaki sefere diyelim. Kendine iyi bak canım, sevgiler..

Burçin'in Denemeleri dedi ki...

Didemciğim geçmiş olsun diyerek rahatsızlığının geçmiş olmasını ümit ediyorum.
Maden suyunda aklım kaldı çok güzel görünüyor.
Bir dahaki sefer umarım ben de katılabilirim diyorum ve kocaman sevgilerimi gönderiyorum...

Tijen dedi ki...

Oh pek güzel olmuş!
Cemre bebek de hoşgelmiş, sefalar getirmiş!

Zehra dedi ki...

Sevgili Rapunzel...(sana böyle hitap etmek hoşuma gidiyor,gizemli geliyor bana ve sana çok yakıştırıyorum,umarım sakıncası yoktur)

İnşallah bir gün bende katılabilirim aranıza.Çok iyi yapmışsınz.Bu arada ben maden suyuna takıldım o ne güzel bir sunum öyle...

sevgiler

zehra

disal dedi ki...

ne güzel yaa..sizin adınıza sevindim ...kıskandık valla....

Allah muhabbetinizi artırsın....

öptüm canım...
vede geçmiş olsun mide problemi yaşayan biri olarak çok iyi bilirim...

ugurbocegimleafiyetle dedi ki...

Canımcım keşke bende aranızda olabilseydim, keşke bende tanışabilseydim sizinle...Sarma tabağını almayı unutmuşsun ben getirdim hemen arkandan :)))) Miden için de geçmiş olsun çok kötü bir gün seçmiş senin hain mide...Canımcım Allah içinize sindirsin, inş. bizde birgün tanışırız...İzmir'den kucak dolusu sevgiler...

yemekbahane dedi ki...

vallahi ne güzel toplanmıssınız.. harika.. ben de gelmek isterim bir gun kısmet olursa.

kendinize iyi bakın..

sevgiler
muge

ayselce dedi ki...

güzel gectigine cok sevindim ya :))

bizlerde olsaydik keske :))

hayirli günler canim

Zeynep dedi ki...

çok kıskandım çooook:)))
handeciğim ballandıra ballandıra anlattı bugün:)))
inşallah bir daha ki buluşmada görüşeceğiz:)oğlumu kapıp gelirim:)))

öpüyorum en kocamanından

pastacirapunsel dedi ki...

Kevser'ciğim,
Çok teşekkürler canım benim, bu buluşmalar her seferinde daha da çok mutlandırıyor insanı:)) Ama bir dahakini kaçırma derim ben:))

Serpil'ciğim,
Keşke, hem de kocaman bir keşkeeee...

Esra'cığım,
Gerçekten de çok zevkli bir buluşma oldu:)) Yazın sen de İSt. a gelince yüzyüze görüşürüz umarım canımmm....

Sevgilerrrr.....

pastacirapunsel dedi ki...

Daniel Efe'min annesiii,
Çok teşekkür ederim canım, özel reçete için:) Benim ki geçici bir rahatsızlık, ama bunu da yzadım bir kenara. Canım, çomarınla seni mutlaka bekliyoruz, tanışmak için can atıyorum....

Zerrin'immmmm,
Canım benim, dedim ben sana yanlış yerde beklemişsin sen, biz de gözümüzü kapıdan alamadık, ha geldi, ha gelecek diye:)) Sımsıkı kucaklıyorum seniii....

pastacirapunsel dedi ki...

Asil'immm Nilay'ımmmm,
Anladım ben onu merak etme sen:)) Canım geleceğim kahveye ama Gönül'ümü de alıp geleceğimmm.... Kuzummm, Efe'mi ve seni kocaman öpüyorummmmmm......


Dilek'ciğim,
Bu öneriyi ciddi anlamda dikkate alıyorum:)) Bak gelince, nereden çıktınız demek yok ama:))

Kocaman Sevgiler......

pastacirapunsel dedi ki...

Ebru'cuğum,
Çok teşekkür ederim canım, bir sonrakine kesin bekliyoruz ama ona göre:))

Burçin'ciğim,
Çoook teşekkür ederim canım benim. Maden suyu gerçekten de çok enteresan ve lezzetliydi:)) Bundan sonraki buluşmayı senin tarihlerine göre ayarlayacağız, sensiz olmuyor:))

Tijen'ciğim,
Çok teşekkürler canım, ne iyi etmiş de gelmiş değil mi Cemre'm...


Zehra'cığım,
Olur mu hiç öyle şey, elbette sakıncası yok:)) Çok teşekkürler canım....

Disal'ciğim,
Çok teşekkür ederim canım. Güzel dileklerin beni çok mutlu etti:))

Sevgilerrrr.......

pastacirapunsel dedi ki...

Uğur böcüküm;
Ay ben nasıl da unutmuşum sarmaları:)) Canım umarım seninle de tanışırız en kısa sürede:)) Çok teşekkür ederim.


Müge'ciğim,
Bir dahakine gelmezsen darılırım gerçekten, mutlaka tanışalım, çok sevinirim:))

Sevgiler....

pastacirapunsel dedi ki...

Aysel'ciğim,
Gerçekten de çok güzel geçti, umarım seni de aramızda görürüz canım,



Zeynep'ciğim canım,
Vallahi Hande'nin ballandırdığı kadar vardı:) Kıskanma hayatım seni de bekliyoruz oğluşunla:)

Sevgiler kocaman kocaman.......

Mutfak Havlusu dedi ki...

geçmiş olsun dileklerin için çok teşekkürler.
sanada geçmiş olsun miden rahatsızmış aman dikkat et mide ağrsını bilirim fena olur.

bu arada buluştunuz ne güzel yaa:(
bizim yerimizede bol bol neşelenseydiniz:)

sekergibi dedi ki...

yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
bendeeeeeee istiyom.
öle buluşmalar falan hani bana.
buralarda boynu bükük kaldım.
küstüm barışmam.

etki alanı dedi ki...

Böyle etkinlikler çok hoş...
Güzel bir blogla karşılaşınca bir merhaba demek istedim..
TüTü

Pastanı Seç dedi ki...

Ya aklım kaldı valla bir dahakine bende istiyorum.Arkadaşlar bende staj hazırlıkları filan bu aralarda siteylede ilgilenemiyorum.

kesinlikle haberleşelim.