10 Mart 2010 Çarşamba

CAİLLOU PASTASI

L1080088
Sevgili Hatice'nin minik prensesi Cemre'nin Caillou 2.yaş pastası:) Minik prensesin doğum kurabiyeleri, 1 yaş pastası derken, zaman o kadar hızlı geçti ki; 2. yaş pastasını hazırlıyalı dün tam 1 ay oldu:)
L1080100
Hatice pasta siparişi için aradığında tamamen sana bırakıyorum tasarımı dedi, ben de minik prensesin en sevdiği çizgi film karakterini sordum, tereddütsüz Caillou dedi:) Cemre'nin 6 yaşında bir ağabeyi olmasının sanırım bu sevgide etkisi büyük:)) Gilbert, Caillou ve kızkardeşini çok severmiş minik kuzu..Caillou'yu ilk kez çalıştım ve büyük bir keyif aldım bu saçsız karakterden, hatta tesadüf olarak tam 1 hafta sonra sevgili Pınar Hanım'ın minik yeğeni için de bir kez daha çalıştım:)
L1080082
Telefon kablosu saçlı, minicik sesli Cemre kuzum, sağlıklı, mutlu, huzurlu, keyifli yaşların olsun.. İyi ki doğmuşsun...

2 yorum:

Serap dedi ki...

azra bilgisayarın başına geçip sürekli ''anne pasta aç'' diyor ve bizde başlıyoruz pastalarınızı seyretmeye.....şimdi bu pastada, kızımın en sevdiği film kahramanlarından biri callıou olduğu için favorilerinden biri olacak.elinize sağlık, süper olmuş.
serap

meltem dedi ki...

ay inanmıyorum ya bizim tüm aile burda valla kayuuu roziii gilbırt:))) aahahaha kızımın gerçek ailesi:D
ellerine sağlık çok cüceeel