11 Mart 2010 Perşembe

BALON PASTA

L1080146
Sevgili Seren'ciğimin doğum günü için eşi Mehmet'in hayal ettiği pasta:)
L1080150
Mehmet, Seren'in balonları çok çok sevdiğini, evde devamlı ortalığı topladığını, kuzu ve inek sevgisini:)) teker teker anlatınca ortaya böyle bir pasta çıktı:)
L1080157
Araba ve çamaşır makinesi figürleri ise tamamen Mehmet'in isteğiydi:)) Yaparken çok çok eğlendim:) Şimdiye kadar tanıdığım tüm aile fertleri o kadar canayakın ve pozitifler ki; tüm pastaları müthiş keyifli bir yapım aşamasından geçiyor:)
L1080182
Seren'ciğim, her ne kadar kendi pastanda senin figürün yarım olsa da:)) nice sağlıklı, mutlu, keyifli, sevgi ve aşk dolu bir ömür diliyorum sana, iyi ki doğmuşsun, iyi ki seni tanımışım....

1 yorum:

Seren dedi ki...

Canım Rapum benim,ah sen olmasan ben ne yapardım :)