9 Mart 2010 Salı

BABY SHOWER PASTASI VE KURABİYELERİ

L1080044
Sevgili Zeynep Hanım'ın çok yakın arkadaşı Didem Hanım için düzenlenen Baby Shower Partisi için arzu ettiği pasta:) Zeynep Hanım tasarımı tamamen bana bırkatı, tek istediği, Elif bebeğin minik ablası Defne'nin de pastada yer alması oldu:)
L1080052
Zeynep Hanım ve Didem Hanım'ın konuklarına armağan etmek üzere uyuyan bebek kurabiyeler de hazırladım:) Elif Bebek doğmadan hemen önce ise konuklara armağan edilmek üzere 400 kurabiye daha hazırladım, fotoğraflarını düzenler düzenlemez ekleyeceğim:)
L1080076
Ben pastayı yayınlayana kadar Elif Bebek Dünya'ya geldi ve sanırım 15 günlük oldu bile:) Sağlıklı, mutlu, keyifli, sevdikleri ve sevenleriyle dopdolu bir ömür diliyorum minik prensese....

1 yorum:

Serap dedi ki...

urabiyeler süper olmuş....pastanız zaten her zamanki gibi şahane....ellerinize sağlık....
serap