11 Kasım 2009 Çarşamba

RAKI - BALIK - KANUN PASTASI

Sevgili Evrim'in eşi için hazırladığım moral partisi pastası:) Evrim'in ve ailesinin bir çok özel günü için pastalar hazırlamıştım daha önce.. Yine konsept belliydi, ve yine herşey yolunda gitti....
Eşinin geçirdiği büyük bir operasyon ve zor günlerin ardından Evrim'in düzenlediği rakı-balık-fasıl gecesine eşlik etti pastam:)
İnanılmaz keyifli bir pastaydı, sanırım bu kadar özel bir güne eşlik etmesiydi bu kadar zevkle hazırlamamı sağlayan..
Elbette konuklara ikram edilecek kurabiyeler de geceyle uyumlu olmalıydı: Yeni Rakı kurabiyeleri..... Evrimciğimin eşine bir kez daha geçmiş olsun dileklerimi gönderiyor, acil şifalar diliyorum.....
Bu arada, sizlerle çok güzel bir haberi de paylaşmak istiyorum:) Bundan sonra her hafta Çarşamba günleri yepyeni tariflerimle ben de Hamarat Diva'yım:)) Sevgili Enhar'ın hazırladığı Hamarat Diva'da olmaktan çok mutluyum, hepinizi bekliyorum Hamarat Köşe'me......

4 yorum:

zerrin-misss dedi ki...

rapunzelim tek kelimeyle nefis olmuş. Ortadaki közlenmiş kırmızı biber mi? :))

Yemekbahane dedi ki...

Aştın iyice, ne diyim..Zevkle takip ediyorum

Gidi Kuzgun Güdük Fare dedi ki...

Süper yaa :))

Unknown dedi ki...

ellerınıze saglık