8 Kasım 2009 Pazar

KURBISH BY AYSU PASTA:)))

Yaklaşık 1 ay önce Sevgili Seray Hanım'ın ve tüm ailesinin isteğiyle Sevgili Aysu Hanım için hazırladığım sürpriz doğum günü pastası:) Seray Hanım, Serap Hanım ve Şener Bey tüm detayları belirlemişlerdi, çok sevdiğim ailenin daha önce de hazırladığım tüm pastalarında olduğu gibi yine çok eğlenerek hazırladım Kurabiye Dükkanı Pastayı.... Kutlamanın ertesi günü tüm kardeşler ve tabii ki Sevgili Aysu Hanım'ın beğenileri beni yine inanılmaz mutlu etti:)
Aysu Hanım'ın hayali olan kurabiye dükkanını pasta olarak hediye etti tüm ailesi kendisine, umarım hepsinin dilediği gibi bir gün hayalleri gerçek olur Sevgili Aysu Hanım'ın... Aysu Hanım kurabiyelerinin başında, eşi Çağrı Bey ise yazarkasanın başında paraları sayıyor:))
Aysu Hanım'ın birbirinden leziz kurabiyeleri, cupcakeleri tezgahta....
Seray Hanım kardeşi için bir önlük ve kartvizit tasarlamıştı, bu tasarımın aynısını dükkanın duvarına tabela olarak hazırladım:)
Aysu Hanım'ın biricik yeğeni güzeller güzeli Azra ise tezgahta, kurabiye yerken yerini aldı pastada:))
Ve Sevgili Şener Bey'in beni çok güldüren e-mailiyle konsepte yeniden dahil olan müşteri figürü de pastanın kahramanlarından biri olarak yerleşti:)))
Çok sevdiğim Ünal kardeşlerin en küçüğü Sevgili Aysu Hanım'a, nice sağlıklı, mutlu, huzurlu, keyifli yaşlar, kutlamalar diliyorum ve ailesinin dileklerine katılarak; tüm hayalleri gerçek olsun diyorum...
www.pastacirapunsel.com

6 yorum:

lalelimutfaklar dedi ki...

cooook guzel harika bir calisma. ellerinize saglik sevgiler

sibellebutikpasta dedi ki...

Didemcim bayıldım pastaya, ben de istiyorum hem pastasını hem de kurabiye dükkanını :-)))
Öpüyorum.

PASTASEHRİ dedi ki...

Didemciğim ellerine sağlık detaylar muhteşem. herşeyi düşünmüşsün canım çok güzel olmuş ellerine sağlık tekrar
sevgilerimle
funda

Adsız dedi ki...

Sevgili Rapunsel,
Her zamanki gibi yine yine çok güzeldi . En en favorimiz bizim için özel olsn "Mutfak pasta"dışındaki, 2. favorimiz.Favorilerimizin arkası kesilmeyecek gibi. Bizde bu kalabalık aile ve senaryolar , sizde bu yetenek olduktan sonra daha nice favorilere imza atacağınız kesin :) Mailleri yazarken bile bizde sizin gibi çok eğlendik, yeri geldi aile içi çatışmaya vardı konu:) Ellerinize yüreğinize sağlık :)
ve canım kardeşimiz Aysu'ya ,
Umarım hayallerin birgün gerçek olur, iyi ki varsın..

Seray-Şener Şendil

Su dedi ki...

Didem Hanım, hayatımın en anlamlı, en hoş sürprizlerinden biriydi gerçekten:) Hazırlık aşamasında bizimkilerle aranızda geçen yazışmalar sonradan okumak ise ayrı bir keyifliydi:)
Bir pasta bekliyordum ama böyle heyecan verici bir şey beklemiyordum gerçekten... Tüm ince ayrıntısına kadar düşünülmüş bu partiyi organiza eden aileme ve bu çok hoş pastayı bana hazırlayan size çok çok teşekkür ediyorum... Yine muhteşemdiniz...
Bu arada pastadan geriye kalan; bacağı bıçak darbesi almış ben, para sayan eşim, her zaman yanımda olan Azram ve bir gün yanımda olacağını umduğum müşterim minik dükkanım içinde salonda sergileniyor:)
Size tekrar çok çok teşekkürler... Pastalarınızla hep hayatımızı tatlandırmanız dileğiyle...
Aysu

Serap dedi ki...

Anlamlı günlerimizde pastalarıyla ayrı bir anlam katan sevgili rapunsel;
Bu pastayı sizden alıp parti mekanına kadar yaşadığım heyecanı unutamam. Her pastanız gibi ailecek kapıda beklediler evdeki pastaseverler.... Favorilerden biri daha oldu bu pasta....yine tadı gibi görüntüsü de muhteşemdi...Aysu'nun mutluluğuna da diyecek yoktu. Şimdi heyecanla prensesim Azra'nın pastasını bekliyorum...
Ne diyeyim , iyi ki varsınız...
sevgiler....
SERAP...