3 Kasım 2009 Salı

GECE BAHÇESİ PASTASI - MESUT CEM

Blog yakışıklılarından Cem'in 2. yaş pastası:)) Sevgili Hande aradığında, Cem'in favorisinin Gece Bahçesi karakterleri olduğunu söyledi..
Gece Bahçesi'nin güneşi olmadan olmazdı elbette:)
Upsy Daisy ise karakterler içinde en çok sevdiğiymiş:)) Hande'nin anlattığına ve kutlamaya katılan Ebru'dan öğrendiğime göre, karakterler paylaşılamamış:)) Sanıyorum 0-6 yaş çocukların çoğunun favorisi Gece Bahçesi.......
Partinin birkaç gün sonrasında Rima'nın fotoğraf çekimleri için buluştuğumuzda, çok hoş bir tesadüfle Hande ve Cem ile bir araya gelebildik:) O eğlenceli günden bir kaç kare Feshe'min sayfasında...
Güzel saçlı, güzel gözlü, yakışıklı Cem'ciğime nice mutlu, sağlıklı, huzurlu kutlamalar diliyorum, hayatı boyunca, sağlık, başarı, umut hep yanında olsun........

2 yorum:

müjde dedi ki...

Harika bir pasta olmuş.Ellerine sağlık canım.Sevgiler...

Kuaybe dedi ki...

Ellerine sağlık Didem abla.. İnan Yusuf'a göstermeye korkuyorum pastayı, tutturacak "Ben de istiyooooommmm!" diye, adım gibi eminim :)) Çünkü o da hastası bu programın..