12 Aralık 2010 Pazar

CADILAR BAYRAMI - KORKU TEMALI PASTALAR / YAMAN - BERKCAN

L1100704
Geçtiğimiz sene doğumgününde dinozor temalı pasta isteyen Yaman'ın bu sene tercihi korku temalı oldu:)Cadılar Bayramı zamanı da olduğu için konsepti uygulamak ayrıca keyifli oldu..
L1100712
Ben de düşlediği gibi 2 ayrı pasta hazırladım minik delikanlıya:) 2. pastası tamamen Yaman'cığın babasının tasarımıydı, keyifle hazırladım her 2 pastasını da..
Yakışıklı Yaman'cığa nice mutlu, keyifli, sağlıklı, neşe ve başarı dolu yaşlar diliyorum, iyi ki doğmuşsun minik adam:)
L1100764
Berkcan'ın doğumgünü kutlaması ise Cadılar Bayramı'na çok yakın bir tarihte oldu, Enhar'la beraber cadılar bayramı konseptli hazırladık tüm organizasyonu, detaylar şekeranne'de:)
Berkcan'a mutlu, sağlıklı, keyifli yaşlar diliyorum.....

1 yorum:

deniz dedi ki...

Merhaba ,

Çok güzel pastalar ,ellerinize sağlık.

Sevgiler
Deniz