26 Aralık 2010 Pazar

1 YAŞ PASTALARI

L1100815
Sevimli tontiş, kara gözlü, şeker prens Kayra'mızın ilk yaş pastası, nice mutlu, keyifli yaşlara minik adam:)
L1100791
Daha önce diş buğdayı pastası ve kurabiyelerini hazırladığım Güzeller güzeli Beren prensesin 1. yaş pastası, anneciği daha önce BerenNaz için hazırladığım pastadan esinlenerek tasarladı, ben keyifle çalıştım:)Nice mutlu, keyifli, sağlıklı yaşlara prenses....
L1100773
Yakışıklı Emir kuzunun ilk yaş pastası, modeli daha önce de çalışmıştım ama fotoğrafları içime sinmemişti, Emir'in 1. yaş günü kutlamasıyla tekrar çalışma imkanı buldum, yine keyifle çalıştım:) İyi ki doğmuşsun Emir, nice mutlu, sağlıklı, güzel yaşlara.....

1 yorum:

sevimin sayfasi dedi ki...

pastalar herzamanki gibi bir birinde güzel, ellerine ve emegine saglik

2010 yılı acılarımızla, sevinclerimizle geride kaldi...
Umarım 2011 hepimize daha fazla umut, daha fazla sevinç ve daha fazla mutluluk getirir
MUTLU SENELER ...
Sevim