22 Mayıs 2008 Perşembe

BİLGİSAYAR BAĞIMLISI EŞE PASTA:))))

Cafemizin konuklarından, aynı zamanda da Birtan'ımızın okulunda görevli öğretmenlerinden Yasemin Hanım'ın eşi için tasarladığım pasta.. Yasemin Hn. eşinin doğum gününden önce beni aradığında, tasarımı nasıl yapacağımızı konuşurken, bilgisayarın hayatlarında çok büyük bir yeri olduğunu söylediğinde, aklıma 1-2 fikir düşmüştü:)) Ama sonra birden böyle bir model geldi aklıma..

Yasemin Hn.'ın eşi bilgisayar mühendisiymiş, ve doğal olarak bilgisayarına çoook düşkünmüş.. Aklıma gelen fikir Yasemin Hn. tarafından da çok beğenilince, hemen işe koyuldum:)) Giyinmiş, makyajını bitirmiş, hatta eline çantasını bile almış, beklemekten bezmiş bir hanım, ve elinden bilgisayarını bırakamayan, bilgisayar bağımlısı bir eş:)) Aslında sevgi, aşk dolu bir birliktelik olduğunu da unutmadım tabii, kalplerin arasına, biraz küskün bir eş konduruverdim:))) Mesaj herhalde gerekli yere ulaşmıştır:)))))
Ahmet Bey'e sağlık, mutluluk dolu bir ömür diliyorum, kendisini bu denli seven bir eşi olduğu için çok şanslı olduğunu da belirtmeden geçemeyeceğim..
Mutlu haftasonu dileklerimle, sevgiler.....

35 yorum:

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

Bence bu pastayla mesaj kesinlikle yerine ulaşmıştır... Modellemeler çok güzel olmuş. Ahmet beye ve eşine mutlu yıllar...

Rapunselimin de ellerine sağlık...
Sevgiler...

sevimin sayfasi dedi ki...

fikir süper, zaten hep öyle olmuyormu erkekler eslerini bekliyecegine hanimlar bekliyor yani bizde öyle esim sonanda kiyafetini begenmez üzerini degistirir....
pastan herzamanki gibi cok güzel olmus canim benim
ellerine saglik

Unknown dedi ki...

Canımmmm enfes bir fikir,mesajın bence anlaşılmıştır.ellerine sağlık,öptümmmm

Begüm dedi ki...

:)) kesinlikle süper olmus bu pasta canim. Kalplerle birlikte harika görünüyor. Benim canim esimin elindende cep telefonu hic düsmüyor. Tam bir yere gidicez, is icabi, hep arayanlar oluyor... Bende hep önüne dikilirim, sulacik hadi hadi derim... o an birazcik kizsakta sonra unuturuz hemen :) cükü cooook seviyoruz eslerimizi!

kirazdünyası dedi ki...

çok güzel olmuş pasta ellerine sağlık.mesaj da gayet açık gerekli yerlere ulaşmıştır eminim :)

PASTASEHRİ dedi ki...

canımmm modellemeler özellikle çok güzel ve anlattığın hikaye tam oturmuş pastanda. ellerine sağlık hayatım bu arada senin takip listende pastacity olarak kayıtlı eski bloğum hala fırsat bulduğunda değiştirirsen sevinirim
sevgilerimle
funda

Cafe Gusto dedi ki...

Canım Rapunzelim ellerine sağlık ne de güzel modellemeler hazırlamışsın..
sevgilerimle...

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

ehehe:)çok beğendim ya..
neredeyse benim eşimde yakında benim için böle bir pasta isteyecek:)

canım ellerine sağlık çok güzel bir ayrıntı yakalamışsın..

öpüyorum sevgilerimle

Adsız dedi ki...

Bir pastayla mesaj bu kadar güzel anlatılır.Ellerinize ve yüreğinize sağlık
www.anilarvemutfagim.blogcu.com

LaMa dedi ki...

cook ciciolmus ya :)

Adsız dedi ki...

ne güzel bir fikir bu böyle anlayana tabii

ellerine sağlık
sevgiler

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

hihihihihi çok çok çok güzel olmuş...ellerine sağlık tatlı rapunselim.
öpüyorum

Adsız dedi ki...

Didem'cim tema süper olmuş canım..Eline sağlık..Sevgilerimle..

Adsız dedi ki...

Aaa sen bizim pastamızı da yapmışsın biraz da. Gece yarılarına kadar bilgisayarın başından kalkmayan bir eş, hafif somurtan ben ve kediyi çıkart iki kız ekle işte bizim aileeee... Ellerine sağlık, sevgiler...

pelince dedi ki...

Benim eşime de lazım böyle anlamlı bir pasta:))
Canım çok güzel bir pasta olmuş,ellerine sağlık..

~Semra Mutfakta~ dedi ki...

NE KADAR GÜZEL BİR TEMA OLMUŞ.EMİNİM ARKADAŞIMIZIN EŞİ PASTASINI GÖRÜR GÖRMEZ GEREKLİ MESAJI ALMIŞTIR:)ELLERİNE,EMEĞİNE SAĞLIK CNM.

Baharcicegi dedi ki...

zaman degisti simdi bayanlar eslerini bekliyor benim gibi.
mesajli pastan tasarim olarakta modelleme olarakta sahane olmus eline saglik hayal gücü genis arkadasim

MUTFAKTA HOŞ SEDA dedi ki...

Çoş manidar :) ve şeker bir pasta olmuş ellerine sağlık canım

sekergibi dedi ki...

didemim şekerim,
yorumun için çok teşekkür ederim.
bu aralar biraz keyifsizim.
en yakın zamanda dönücem aranıza.
pastan yine süper olmuş canım benim.
sizin yüzünüzden pasta yapmayıda bıraktım komplekse girdim ayol ne kadar yeteneklisin.(kaşı bir yerini nazar değmesin)
sevgiler

akasyakokusu dedi ki...

ayyy Didem'cim canımsın yaa..ayol ben bu pastayı bir yerden tanıyorum..Ahmet bey benim eşim olmasın sakın..eşimde bir oturur taaa geceyarılarına kadar..
seninde yine yine ellerine sağlık canım benim..

Dido Butik Pasta - Pembe Merdane dedi ki...

Canım özellikle bilgisayar mühendisi çok hoş olmuş. böyle mesajlı pastalar çok iyi bir öneri bence.. :) ellerine sağlık adaşımmm

Pastanı Seç dedi ki...

Şekercim pek güzel olmuş beeee

kocaman sevgiler:)

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

bu pastadan sonra msj alınmış olmalı:)) herzamanki gibi süper olmuş Rapunselim ellerine emeğine sağlık canım öpüyorum sevgiler

Feyza Fidan dedi ki...

Amaninnn Rapummm herkeşler aynı dertten muzdaripmiş valla, bi ben sanıyodum :)))))
Ellerine sağlık canım prensesim benim..Çok güzel annatmışsın olayı :))) Bayıldım :)))
Kocamannn öpüyorum seniii..

Unknown dedi ki...

RAPUNZELİM VALLAHİ HARİKASİN:))) OLDUM GULMEKTEN COK GUZEL DUSUNMUSUN VE FİGURLER OKADAR GERCEKGİ YANSİTMİSKİ BAKMAYA DOYAMADİM.
SEKER HAMURU YAPTİM AMA BİR TURLU NE SEKİL YAPACAGİMİ BİLEMEDİM:))
BU BİR YETENEK OLSA GEREK NEYSE BİRAZ DAHA DUSUNUNCE BİSEYLER URETECEGİM HERHALDE TABİİ BEKLEMEKTEN SEKER HAMURUM BOZULMAZSA:))))
CANİM ELLERİNE SAGLİK COK OPUYORUM SENİ SEVGİLERİMİ GONDERDİM.

Tuğba dedi ki...

Merhaba,
PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 24
http://porselendemlik.blogcu.com , http://birdemliksohbet.blogspot.com ve
http://selmahlc.blogcu.com tarafından hazırlanmıştır.
• Akşam üstü sohbetine gelen dostlara
• Hanımlarla yapılan günlere
• Beş çayına gelen misafirlere
• Herbiri birbirinden lezzetli tarifler..

26 Mayıs 2008 (pazartesi) -- 8 Haziran 2008 (pazar)
tarihleri arasında Porselen Demlik Çay Saati Etkinliğini 24 bende yani http://www.keyiflimutfagim.com/ da düzenlenecektir..
Tüm arkadaşlarımın katılımlarını bekliyorum.


AYRICA :
PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ DERGİSİ ÇIKIYOR..
Yayına Hazırlayanlar
http://nasibim.blogcu.com
http://birdemliksohbet.blogspot.com
Sorumlu Müdür
http://selmahlc.blogcu.com
Grafik Tasarım Düzenleme
Yagmur İpar

Sizde sunumuna özen göstererek hazırladığınız, leziz ikramlarınızın dergide yer almasını istiyorsanız porselendemlikdergi@hotmail.com adresine onay mesajı gönderebilirsiniz.
Bunun için yapmanız gereken tek şey
• adınızı
• sitenizin adresini
• dergide yer almasını istediğiniz tarifin adını
• tarifin link adresini göndermeniz yeterli olacaktır:)
Örnek
isim: SEVİL SAHİN
site adı: http://birdemliksohbet.blogspot.com
Tarif : SALATA YARIŞMASI
Link:http://birdemliksohbet.blogspot.com/2008/05/ite-salata-yarimamizin-birincisi.html

akasyakokusu dedi ki...

Didem'cim kuş kondu yuvasına..Çookk tşk ederim & ederiz
canım benim pek şeker hepside.
Kızım ellerinden öper teyzesi.okulda şimdi gelince bayram eder artık..
görüşmek üzere bende seni öpüyorum sevgiler.

gülriz dedi ki...

Aaaaa ne güzel, bir taşla iki kuş olayı :)))) Hem eşin doğum gününü kutla böyle nefaset bir pasta ile hem de sitemlerini kızdırmadan iletiver :)))) Ay çok şahane, çok. ellerine sağlık çok sevgili Rapunselim. Kocaman, sımsıcacık sevgiler benden sana

Yemekbahane dedi ki...

çok sevimli olmuşlar..sırt sırta oturmaları da pek manidar :)

ellerine sağlık canım..

sevgiler
müge

Betül KAVAL dedi ki...

fikir çok hoşuma gitti didem. pastanın güzelliğine zaten diycek yok ellerine sağlık..

sevgiler öpüyorum

Aybike Ceylan dedi ki...

Harikasin, ellerine saglik.

Cok merak ediyorum, insan kiyabilir mi boyle guzel pasatalar?

Sevgiler

Dilek Mutfakta dedi ki...

canım yaa süpersin ne diyeyim bende eşim için bir tv ve kumandadan oluşan pasta rica etsem..kendi mümkünse koltukta kıvrılmış olsun...

Adsız dedi ki...

rapunzelim, yafffrum,

sen ne güzel şeyler yapmışsın ben yokken. Bakmaya doyamadım. Böyle bir pastayı mesutada benim yapmam lazım. Mesaj gayet açık :)))

ellerine sağlık canım benim.

sevgiler.
www.misssgibi.com

Unknown dedi ki...

Rapunsel'cim özlettin kendini inşallah bir sorun yoktur muhteşem paylaşımlarını bekliyorum,öptümmm

AYSUN dedi ki...

Yine süper görünüyor:) Ellerine sağlık...