6 Mayıs 2008 Salı

ANNENİN DÜŞLERİ PASTASI:)))

İlk doğum günü, ilk telaş, bebeğin anne kollarına verildiği o muhteşem andan sonraki en büyük mutluluk, doyumsuz bir haz..... İşte beraber geçirilmiş koskoca bir senenin sonu ve artık etrafını tanıyan, anneciğine gülücükler saçan belki ilk adımlarını atmaya başlamış, belki ilk "anne"yi telaffuz etmiş, canı annesini mutluluklara boğmuş bir melek......

Her zaman dediğim gibi; ilk yaş pastası siparişi aldığımda, inanılmaz bir haz duyuyorum:)) Hobiler pastasını eşi için sipariş veren Özlem Hn. minik oğlu Onur'un 1. doğum günü pastası siparişini vermek için beni aradığında, oğlunun kendisi için verilmiş en güzel, en anlamlı hediye olduğunu, aslında çok klasik ama hediye paketi pasta istediğini anlattı...



Ve oğlunun ileriki hayatında olmasını arzu ettiği bazı özellikleri de pastaya yansıtmamı istedi.. Temanın annenin düşleri olmasını belirledik.. Anneciği herşeyden önce, Onur'un hayatında tüm ailesinin olmasını, mutlaka sevmesini ve sevilmesini, sporla ilgilenmesini, sanatın hangi dalı olursa olsun yaşamında yer almasını, iyi bir eğitim almasını hayal ettiğini belirtti.. Bana da tüm bunları hayata geçirmek kaldı:))


Minik Onur'a; anneciği Özlem Hn., babacığı Hakkı Bey ve canı ablası Elif ile dopdolu, uzun, sağlıklı, mutlu ve kendisi için hayal edilen tüm bu özelliklerle dolu bir ömür diliyorum......

25 yorum:

Adsız dedi ki...

Canımm Rapunzelim,

ne hoş bir pasta olmuş. Minik yavrucak umarım o düşlerin hepsine sahip olur. hayatı boyuncada mutlu olur.

pasta öyle güzel olmuşki. kocaman bir iç geçirdim.

Öpüyorum hayatım

sevgiler.
www.misssgibi.com

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

İnşallah Onur bebek anneciğinin hayallerini gerçekleştirip başarılı bir genç olur...

Pasta harika, yapan harika...

Ellerine sağlık Didemciğim...

Sıcacık sevgiler...

Lady Koşan İstiridye dedi ki...

Çok şık bir pasta olmuş

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Didem'cim ellerine sağlık, Özlem Hanım'ım düşlerini ne güzel yansıtmışsın.. Umarım arzuları gerçek olur, pastayı hediye paketi şeklinde isteme sebebi de çok hoşuma gitti.. Onur'a nice seneler dilerim..

NiNo dedi ki...

cok gucel olmus canisi
harikasin yine
renkler civil civil bayildim

sarımutfak-hande dedi ki...

canım harika bir pasta bu renk renk çok güzel ellerine sağlık
öptüm birtanem

uygarimizlahayat dedi ki...

Ayyy canım ne kadar güzel bu pasta böyle, ayy ne güzel yaaa hayatın hiç rutinleşmiyor, herkesin heyecanına eşlik ediyorsun, herkesle aynı telaşı yaşıyorsun, prensesim ellerine sağlık öpüyorum seni...

Yemekbahane dedi ki...

Didemcim,

Ellerine sağlık canım..

Müge

akasyakokusu dedi ki...

Didem'cim merhaba canım..
Canım ben gitmiyorum babam buraya geliyor.Perşembe günü uçağa binecek otobüs çok uzun yol..
Canım pasta harika hatta ötesi olmuş..Ellerine sağlık tüüü tüü maşaAllah subhanaAllah:))
Görüşmek üzeree kocaman sevgiler.

pelince dedi ki...

Yine cıvıl cıvıl rengarenk bir pasta olmuş ellerine sağlık rapunsel:)
Sevgiler

elma şekeri dedi ki...

ellerine,emeğine sağlık nefis görünüyor.
Sevgilerimle........

Aybike Ceylan dedi ki...

Sevgili Rapunzel,
ne kadar guzel pastalar yaratmissin ugramayali, eline ve koluna saglik. Tablo gibi, insan yemege kiyamaz.

Sevgiler ve guzel bir gun dilegimle.

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Çok cici,hayat dolu bir pasta olmuş canım.
Ellerine sağlıkkkk:)
Sevgilerrrr

banu kırmızıgül dedi ki...

coook guzel olmus canım benim ellerine sağlık..

Adsız dedi ki...

Didem'cim eline sağlık canım.Çok güzel olmuş..(Zaten başkası düşünülemez)....

Eya dedi ki...

Sevgili Rapunzelim, ne kadar emek vermişsin, ne kadar güzel olmuş pastan, ayrıca papatyalara da bayıldım, ellerine sağlık

sevgiler

zehra

~Semra Mutfakta~ dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK CNM YİNE GÜZEL ŞEYLER YAPMIŞSIN.

Pastanı Seç dedi ki...

Canım Didemcim ellerine sağlık pek güzel olmuş herzamanki gibi:)

Yıldızları taktığın telleri neden temin ettiğini öğrenebilirmiyim canım?

sevgiler

Baharcicegi dedi ki...

onur bebegin dogum günü kutlu olsun,öyle bir tasarim veriyorsunki pastaya sanki bir dergiden resim bakiyorum,canim eline emegine yüregine saglik cok güzel olmus pasta

DENİZSEFASI dedi ki...

rapunzelim

yine harika bir pasta yapmışsın. sanat üretiyorsun valla ne deyim.

canım ilgine teşekkür ederim, sağol.

öpüyorum

Esra (Acemi Şef- Dikiş Keyfi) dedi ki...

Yine cıvıl cıvıl bol emekli bir pasta yapmışsın. İncelemeye doyamıyor insan. Eline sağlık canım.

Disalce dedi ki...

canım pastan harika görünüyor...

sevmek ve sevilmek,ailesi ile beraberlik temalarını harika işlemişsin....

ellerine sağlık güzelim...harika görünüyor...

Adsız dedi ki...

Yine güzel, yine güzel, zaten hepsi çok güzel. Didemcim ellerine sağlık, cıvıl cıvıl bir sürü pastalar bekliyoruz senden, sevgiler...

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

çok cici çok cici çok cici:)bayıldım renklerine uyumuna..ellerine emeklerine sağlık cnm..

lezzet-i mekan dedi ki...

merhaba tarifler cok hoş hepsine bayıldım sevgiler