31 Ekim 2010 Pazar

CAİLLOU PASTALARI VE KURABİYELERİ

L1100307
Yayınlanmayı bekleyen fotoğraflar arasından seçtiğim birkaç Caillou pastası ve kurabiyeleri:) Blog yakışıklılarından Sevgili Esin'in oğlu Ömer'in Caillou ve Ömer pastası...
L1100599
Güzel prenses Cansu'nun 3. yaş pastası ise Caillou ve arkadaşları idi.. İlk kez arkadaşlarını çalıştım ve inanılmaz keyif aldım:)Geri bildiriminde ise Cansu prensesin pastasını çok beğendiğini öğrendim:)
L1100312
Geçtiğimiz sene ilk yaş pastasını hazırladığım Sevgili Seçil Hanım'ın minik prensesi Mira için hazırladığım 2. yaş pastası:)
L1100459
Ve yine ilk yaşından beri kutlama pastalarını hazırladığım yakışıklı Ege Eymen'in 3. yaş pastası ve kurabiyeleri:) Ege Eymen'in pastasına anneciğinin isteğiyle bir de tamirci Bob kahramanı eşlik etti:)
L1100462
Şekerpareler Ömer, Cansu, Mira ve Ege Eymen'e nice mutlu, keyifli, sağlıklı, umut ve başarılarla dolu ömürler diliyorum, iyi ki doğmuşsunuz....

2 yorum:

SONGUL dedi ki...

Didem hanım Cansu pastasını beğendi, hatta hayran kaldı ama kızımdan çok pasta ile yuvadaki arkadaşları daha çok ilgilendi... Üzerindeki figürleri payalaşamadılar. Tekrar teşekkür ediyorum sayenizde kızım gerçekten çok mutlu oldu. Sevgilerimle Songül

Esin dedi ki...

Didem bir türlü geri dönüş yapmak mümkün olmadı,malum iki çocuk, hastalıklar vs...
Pasta çok güzel olmuştu,ömerde misafirlerin çocuklarıda bayıldılar,özellikle caillouya.
Çok da lezzetliydi,keyifle yedik.
Emeğine ve eline sağlık...
Sevgilerimle...
Esin