9 Eylül 2009 Çarşamba

1 YAŞ PASTASI - NİL

Güzeller güzeli, güler yüzlü Nil bebeğin 1 yaş pastası:)) Annesi Sevgili Filiz pastasının 1 şeklinde olmasını arzu etti, kalan detayları bana bıraktı, ben de elimden geldiğince kelebekli, çiçekli bir pasta hazırladım O'na.....
Nil bebek, kardeşim Feshe'min geçen sene doğum anını ölümsüzleştirdiği bebeklerden:) Sevgili Filiz ve Aslan'ın minik prensesleri Nil 1 yaşına geldi, pastasını Rapu Teyze'si yaptı, ilk doğumgünü fotoğraflarını ise yine O'nu ilk gören, ilk fotoğraflarını çeken, Feshe'si çekti:))
Fotoğraf çekimleri sırasında o kadar doğal, o kadar rahattı ki, sanki ilk pozlarını verdiği kardeşimi tanıdı:)) Her zaman ki gibi çok güzel, çok sıcak kareler yakaladı o gece Feshe'm....
Minik prenses Nil için pastasının yanında hatıra olarak ikram edilmek üzere 1 yaş kurabiyeleri de hazırladım....
Güzel gözlü, minicik dudaklı, güzeller güzeli Nil, hayatın hep mutlu, sağlıklı, eğlence ve başarılar dolu geçsin.. İyi ki doğdun minik melek........

2 yorum:

müjde dedi ki...

Cıvıl cıvıl bir pasta olmuş.Ellerine sağlık.

Tijen dedi ki...

Rapunsel hatuncuğum,
Özlemişim şık şıkırdımlarını seyretmeyi. Geldim, gördüm, anımsadım...