18 Ağustos 2009 Salı

EGE'NİN 2 YAŞ PASTASI:))

Yasemin Hanım'ın güzel yüzlü, şirin oğlu Ege için hazırladığım 2 yaş pastası:)) Çağan Ege'nin babasının yaş günü için de Tekne Pastası'nı hazırlamıştım daha önce, yaklaşık 1,5 ay önce de minik prensin pastasını hazırladım....
Erin Pastası'nın 2 yaş versiyonuydu bu pasta, ama balıklar eşlik etti bu sefer diğer kahramanlara:)) Kırmızı sallanan at, penguen, dinozor, küpler ise baş kahramanlardı her zamanki gibi......
Yasemin Hanım, Çağan Ege'nin pastasını ilk gördüğü anın fotoğrafını göndermişti bana doğum gününün ertesi günü, o kadar mutlu görünüyordu ki minik paşa, beni de inanılmaz mutlu etti:))
Çağan Ege'ye tüm ömrü boyunca sağlık, mutluluk, başarı ve güzellikler diliyorum, umarım herşey gönlünce olur..............

1 yorum:

müjde dedi ki...

Çok şirin olmuş gerçekten.Beğenilmeyecek gibi değil.Sevgiler...