5 Temmuz 2009 Pazar

ÖYKÜ'NÜN LITTLE EINSTEINS PASTASI

Sevgili Pınar Hanım'ın güzel prensesi Öykü'nün 3. yaş kutlaması için neredeyse 1 ay önce hazırladığım pasta:) Pınar Hanım'la "Mutfak Pasta"yı teslim almaya geldiğinde tanışmıştık, daha o günden Öykü'nün pastasının konsepti belliydi:)) Öykü Little Einsteins'ı çok seviyordu ve karakterlerden biri olan June'a da çok benziyordu::))
Şimdiye kadar çok fazla çalışılmamış bir model olduğu konusunda hem fikirdik, araştırmalar, demolar derken kutlama günü geldi çattı:))) Kutlama Öykü'nün devam ettiği anaokulunda Çekmeköy Joyfull House'da bir Pazar günü gerçekleşti...
Pınar Hanım'ın tatlı telaşı ve heyecanı beni de sardı o gün, pasta ve kurabiyeleri teslim almaya geldiğinde her zamanki cıvıl cıvıl haliyle tüm yorgunluğumu unutturdu bana:))
Hemen ertesi gün ise Öykü'nün mutlu fotoğrafları ve Pınar Hanım'ın sıcacık teşekkür mailiyle başladım güne:) Neredeyse hiç bilmediğim Little Einsteins karakterleriyle minik prenses sayesinde tanışmış oldum:)) Kurabiyeler ise Öykü'nün tüm okul arkadaşlarına armağanıydı...
Sevgili Pınar Hanım'ın ve Cem Bey'in minik prensesleri Öykü'ye nice sağlıklı, mutlu, başarı ve umut dolu yaşlar diliyorum, umarım tüm hayatı doğumgünü kutlaması kadar renkli, neşeli geçer.....

2 yorum:

Pınar dedi ki...

Cok sevgili Rapunzel,
Bu güzel tatlı telaşımızı ne güzel betimlemişssiniz.
Coğunlukla yurt dışında yapılan bu pastayı buldugumuz muadillere göre bin kat daha güzel yaptınız, ne diyebilirimki size pasta konseptin en önemli olayıydı ve siz cidden konsepti cok güzel bütünleştirdiniz.Tadı olsun sekli olsun tüm cocuklar bayıldı pastaya bir dilim kalmadı desem yalan olmaz:D
Kurabiyeler ise gercekten muhteşemdi.
Tekrar söylüyorum,sizin ve benim iyi niyetimizle öykünün doğum gününde hersey cok güzel oldu.
Siz bu yıl pasta konusunda ailemize damganızı vurdunuz bundan
sonraki tüm güzel günlerimizde hep beraber güzellikler yaratmak dileğiyle.
İyi dilekleriniz ve hersey için tekrar teşekkürler.
Sevgilerimle

Adsız dedi ki...

Sevgili Pastacı Rapunselden yine yine yeniden lezzetli bir pasta daha.. Bu seneki tüm doğumgünlerimizi renk kattınız ..Azra, Şener, Pınar, Seray, Öykü, Didem'in pastaları birbirinden güzeldi.. Benim için mutfak pastanın yeri çok ayrı olması ayrı tabi :) her pasta doğumgünü organizasyonlarımıza ayrı bir renk ve güzellik kattı... Ellerinize sağlık..

Minik Cadım , susmak bilmeyen annesinin kızı Öykü'müze de bir ömür boyu mutluluklar diliyorum, her zamankinden daha cıvıl cıvıl olmasını diliyorum :) Çevresindekilere de Allah sabır versin :)

Seray