15 Mayıs 2009 Cuma

1 YAŞ PASTASI - KURABİYELERİ - HEDİYELERİ

Deniz Efe'nin 1 yaş pastası, kurabiyeleri ve davetli konuklara Deniz Efe'den 1 yaş hatıraları:) Sevgili Hülya Hanım biricik yeğeni Deniz Efe için herşeyin en güzelini hayal etti, pasta ve kurabiyelerin tasarımını sadece bana bıraktı, zevkle hazırlandığım bir kutlama oldu:)
Kurabiyeler Deniz Efe'nin konukları için hazırlandı, minik prensin artık 1 yaşında olduğunu kurabiyelerle de duyurduk herkese:)
Hülya Hanım "konuklara armağan edilecek kalıcı birşeyler" istediğinde önümüzde birçok seçenek vardı, Deniz Efe'nin annesi ve teyzesi magnet çerçevelerde karar verdiler.. Ben çerçevelerin kenarına şeker hamurundan biberonlar ekledim, şık karton poşetlere yerleştirdim böyle renkli bir şekilde sunuldu konuklara:)
Güzel gülüşlü, tontiş yanaklı Deniz Efe'ye uzun, sağlıklı, mutlu, sevdikleriyle beraber bir ömür diliyorum, hayatındaki tüm kutlamalar umarım böyle neşeli geçsin; iyi ki doğmuş.....

5 yorum:

hepsipasta dedi ki...

pasta ve kurabiyeler harika ellerinize sağlık...

neslihan erzincan özgür dedi ki...

şahane olmuş canım pastan,kurabiyeler de harika.ellerine sağlık.sevgilerimle...

derya dedi ki...

didemciğim hediyeler muhteşem olmuş bayıldım kızımın bir daha ki doğum gününde inşallah bizde yaptırırız

küçük*mutfak dedi ki...

Süper olmuş bayıldım doğrusu ellerinize sağlık.Minik prense de nice mutlu yıllar dilerim.Sevgiler...

sinaz dedi ki...

merhaba didem hanım.ben deniz efe nin annesiyim.pasta kurabiyeler ve hediyeler muhteşemdi.beklediğimin çok çok üzerindeydi herşey.ellerine sağlık.inşallah oğlumun ikinci yaşınıda senin sihirli ellerinde çıkmış bir pastayla kutlarız.herşey için çok teşekkürler.