26 Mart 2009 Perşembe

TASARIMCIYA ÖZEL KURABİYELER:))

Birbirinden güzel, şık ve kaliteli kıyafetler tasarlayan, diken ve ilgilenenlerle paylaşan Laçin için hazırladığım kurabiyeler...
Tasarımladığı ve diktiği şık elbiselerden ikisini edinme şansımız oldu, elbiselerimizi o kadar beğendik ki, kardeşim ve ben, Laçin'e teşekkürümü pastacıya yakışır bir şekilde yapmak istedim:)) Araya da elbiselerden farklı şemsiye ve çiçekler ekledim..
Biraz da renk verdim elbiselere:)) Sevgili Laçin, şık tasarımın için ben ve kardeşim çok teşekkür ederiz.. Yeni kreasyonu merakla bekliyoruz:))

8 yorum:

Primarima dedi ki...

Şahane kurabiyeler insan yemeye kıyamıyor artı bu kurabıyelerı paketını acmazsanız bıblo olarak saklıyorsunuz ben yapdımda :):) ordan bılıyorum...haha yemin ederim Rimanın 2 adet kurabıyesını halaaa saklıyorum efendım 3 ay gecdı...

Laçin Tenel dedi ki...

Ben teşekkür ederim, bu güzel jestiniz için.
Yeni modeller yolda :))

Esra (Acemi Şef- Dikiş Keyfi) dedi ki...

Canım ne harika şeyler yapıyorsun, hepsi birbirinden güzel inan ki. Keyifle izliyorum yaptığın birbirinden güzel pastaları. Sevgilerimle,
Esra

Bir Dilim Düş dedi ki...

Hayatım sizin tasarımlar da harika olmuşlar :))) Ellerine sağlık.

Sevgiler,
Evren

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

Çok şık olmuşlar... Ellerine sağlık canım sevgiyle...

Özlem Avcı-mutfaktayimm dedi ki...

Sitenizdeki herşey birbirinden güzel ellerinize ve emeğinize sağlık.

Sevgiler...
Özlem...

Adsız dedi ki...

Çok cici olmuşlar.Ellerine sağlık.

boncuk mutfakta dedi ki...

Eline sağlık Didem.Bildik butik kurabiyelerden farklı olmuş.