14 Ocak 2009 Çarşamba

ÇİKOLATASEVER PASTASI:))

Minik prenses Seden'in oyun parkı temalı pastasından sonra sırada Mudo tasarımcılarından Seden Hanım'ın pastası var:)) Bana verilen tüyolara göre Seden Hanım tam bir çikolata severmiş, tasarım bana bırakılınca da, bir hediye paketinin ortasından görünen çikolatalar çıktı ortaya.. Aldığım haberlere göre de tasarım Seden Hanım'ı mutlu etmiş:)
Seden Hanım'a, tüm sevdikleriyle beraber neşe, sağlık, umut ve çikolata dolu bir ömür diliyorum, nice güzel yaşlara..

13 yorum:

Dido Butik Pasta - Pembe Merdane dedi ki...

canım yine harikaaa bir pasta ellerine sağlık. Sevgiler...

meleginmarifetleri dedi ki...

Mmmm harika bir tasarım ellerine sağlık didemim.
Sevgiler

Adsız dedi ki...

Yine çok şık olduğu kadar da sevimli bir pasta çıkmış ortaya Rapunsel ciğim. Ellerine sağlık canım...

Unknown dedi ki...

Aman allahım bende çikolataya bayılırım helede bu muhteşem pastalara canım emeğine sağlık öptüm

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

Çok şık çok güzel bir dizayn olmuş... Ellerine sağlık Didemciğim... Sevgiler...

Adsız dedi ki...

gerçekten çok şık bir pasta, tebrik ederim, ellerine sağlık.

sarımutfak-hande dedi ki...

harika olmuş cnm
bende bir çikolata severim :):)
ellerine sağlık

NiNo dedi ki...

ay canim ya neguzel bunar bole cikolatali mikolatali :) ellerine saglik bebem

sevimin sayfasi dedi ki...

canim gine harikalar yaratmisin, pastan süper ötesi coook begendim
ellerine saglik kocaman öpüyorum

Baharcicegi dedi ki...

yine tek kelimeyle harika bir pasta yapmissin ellerine saglik canim
sevgiler

Primarima dedi ki...

her zamanki gibi :)
şahane...

Adsız dedi ki...

Rapunzelim canim herzamki gibi tek kelimeyle sahane olmus baska diyecek kelimeler bulamuyorum.
MASALLAH ellerine saglik canim .
kocaman sevgilerr

Adsız dedi ki...

Rapunselim yine döktürmüşsün, ellerine sağlık...