10 Ağustos 2008 Pazar

AYDEDE PASTA - HEDİYE PAKETİ PASTA.....

Haftaya 2 pastayla başlamak istedim.. Biliyorsunuz bu sene doğum günü kutlamalarım bir kaç gün sürdü:)) Önce Hansel&Gretel atölyesinden çıkmış müthiş bir pastayla kutladık, daha sonra da geleneksel kutlama için kendim bir pasta hazırladım.. Bu aydedecik o pasta:)) Ebru'nun "Rapu" sunu da çaldım ve kendi pastamı süsledim:)) Arşivi tararken gördüm pastamı ve yayınlamadığımı anımsadım, paylaşmaya karar verdim.....
Ve yine bir hediye paketi pasta, isminin açıklanmasını istemeyen cici bir bayandan, sevgilisine hediye.. Aşkları daim olsun.....

14 yorum:

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Didem'cim ellerine sağlık, her iki pasta da çok güzel.. Aydede özellikle çok sevimli :)

zerrin misss dedi ki...

Yaaa rapunzelimmm,

Bu aydede pasta ne heycan verici. ne müthiş bişi olmuş. ben çok beğendim.. Hele yazısı , şapkası herbişiyi :)

şahanesin...

oyosh'un damak tadı dedi ki...

Canım nice uzuun yıllar diliyorum..Pastaların ikisi de birbirinden güzel eline sağlık..Sevgilerimle..

Papatya Prenses dedi ki...

ayyy bu aydede çok sevimliiiiiiii:) yerim onu ben:) hihi:)
harikasın,ellerine sağlık rapum:)

PASTASEHRİ dedi ki...

Didemciğimmm ellrin sağlık iki pastada birbirinden güzel. ama en çoook aydede tabi ki : )) geçmiş doğumgünün tekrar kutlu olsun canımm
sevgiler
Funda

Cafe Gusto dedi ki...

Rapunzelim aydede diğer tüm pastaların gibi süper olmuş ellerine sağlık.Sevgiler..

zarpandit_gokche dedi ki...

SÜ-PER-SİN!

Begüm dedi ki...

Didemcim gecmis dogumgününü kutlarim. Ne güzel bir tesadüf... kuzumla senin dogumgünün ayni günün olmasi :) bundan sonra asla unutmam dogumgününü :)
Bu aradada süper pastalar yapmissin. Ellerine saglik. öptüm

meleginmarifetleri dedi ki...

Nefisss nefis pastalar ne denir başka:))
ellerine sağlık sevgiler öptüm.

hdidem95 dedi ki...

didemcimm ikiside harika ama ben aydedeye bayıldım ellerine sağlık sevgiler canım

Renkli Kurabiyeler - Zülbiye dedi ki...

ay dede çok şirin olmuşşşş

AycA dedi ki...

Rapucum harikalar yaratıyorusun sen yaaa... :) hepsi harika bu pastaların
Erin son zamanlarda aydede'ye taktı herşey aydede onun için bakarsın 2. doğumgününde senden aydede isteriz :))))

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

SEVGİLİ ARKADAŞIM ;GECEN SENE SEVGİLİ NASİBİM ARKADAŞIMIZIN BAŞLATTIĞI “İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 2” Nİ BU SENEDE DEVAM ETTİYORUZ
1-7 EYLÜL TARİHLERİNDE http://birdemliksohbet.blogspot.com 8-14 EYLÜL TARİHLERİNDE SEVGİLİ SELMA ABLAM (http://selmahlc.blogcu.com ) ADRESİNDE VE KALAN 15 GÜNLÜK DİLİMDE İSE SEVGİLİ NASİBİM ABLAM (http://porselendemlik.com ) ADRESİNDE YAPILACAKTIR KATILIMIZI BEKLİYORUM HAYIRLI BİR RAMAZAN GECİRMENİZ DİLEGİYLE …BİRDEMLİKSOHBET SEVİL
……………………………………………………………………………………………………………
SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;14.08.2008--14.09.2008 Tarihleri arasında EN GUZEL PASTA 2 YARIŞMAMIZ VAR http://birdemliksohbet.blogspot.com
Yani BEN YAPACAĞIM SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL PASTA TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ. TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.VE TARİFİNİZE "EN GUZEL PASTA YARIŞMASI 2" BAŞLIĞINI YAZARAK BANA MAİL ATMANIZI (birdemliksohbet@hotmail.com) VE 16 ,09,2008 TARİHİNDE SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI RİCA EDİYORUM.BU YARIŞMADA BİRİNCİ OLAN ARKADAŞIMIZ 6-19 EKİM TARİHLERİNDE PORSELENDEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNDE YANİ 27. Cİ EV SAHİBESİ OLARAK SEZONU AÇACAKTIR. SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM
ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİM
BU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE......SEVİL

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Aydede pastaya bayıldım! Çok zarif ve çok güzel! Ellerine sağlık!