1 Temmuz 2008 Salı

3 ARKADAŞIN HOBİLER PASTASI


Haziran'ın başlarından bir pasta daha..Sanırım her ayın ya da haftanın pastalarını tek bir postta yayınlarsam daha çabuk yetişebileceğim akıp giden zamana:))) Zamansızlık hepimizin problemi ama acaba ben hiç mi yetişemiyorum, anlamış değilim..

3 arkadaş doğumgünlerin, aynı gün, aynı yerde kutlamaya karar verince, ortaya böyle bir pasta çıktı.. Bu 3 arkadaş böyle bir organizasyon için önce OKS'nin geçip gitmesini beklediler:)) O stresi da ertesi gün çok güzel bir partiyle attılar:))

Pasta, çocukların istekleri doğrultusunda, hobilerini yansıttı.. Gülce viyolonsel çalıyor, Birkan basketbol oynuyor, Zeynep ise arp çalıyor.. Sınav stresini de yeşillikler içinde atmalarını hayal ettim, daha sonra öğrendiğime göre de, bu düşüncem çok beğenilmiş:))
Gülce'ye, Birkan'a ve Zeynep'e nice uzun, başarılarla dolu, tüm sevdikleriyle beraber geçirecekleri umut dolu ömürler diliyorum.....

22 yorum:

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

MERHABALAR, ÖYLESİNE RENKLİ BİR DÜNYAYA GİRİŞ YAPTIMKİİ,GÖZLERİMİ ALAMADIM GÖRDÜKLERİMDEN...
NE MUTLU SİZE..
SVGLR nUnU

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Didem'cim ellerine sağlık, pasta bir yana, müzik aletleri de çok güzel olmuş.. Umarım üçü de istedikleri okullara giderler..

pelince dedi ki...

Didem yine çok yaratıcı bir pasta olmuş,hobileri inşallah gerçekleşir...

Emeğine sağlık..

Sevgiler..

meleginmarifetleri dedi ki...

Yine muhteşem başka söz bulamıyorum senin pastalarına banada öğret noooooluuuur.
Öpüyorum sevgiler bay.

Yemekbahane dedi ki...

Didemcim,

Arpı nasıl yaptığını sormadan edemeyeceğim.Tek kelime ile kusursuz.

Ellerine sağlık canım

sevgiler
müge

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

Zaman mı çok hızlı geçiyor, bizler mi çok yavaşız anlamış değilim...

Değil 24; 34 saat bile olsa yine yetişemiyiceğiz galiba... Yine harika olmuş pastaların Didemciğim...

Sevgiyle♥

Düşler Mutfağı - Butik pasta, Kurabiye ve Cupcake dedi ki...

Rapucumm,

canım çok güzel, çok renkli ve çok keyifli bir pasta olmuş...Ellerine sağlık canısı...Harikasın, yine döktürmüşsün...

Nazar boncuğunu yolladım;)

Öpüyorum kocaman, sevgiyle kal canım...

Unknown dedi ki...

Canım iyi akşamlar her zaman ki gibi muhteşemsin bence fazla söze gerek yok öpüyorummm

Adsız dedi ki...

Eline sağlık arkadaşım..Süper, eline sağlık.. Sevgilerimle..

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Didem'cim iyi kandiller diliyorum..

zarpandit dedi ki...

hayırlı kandiller..(regaib)
bu kandili anlayıp yasamak dualarla gecirmek nasip etsin rabbim inşallah:)

sibellebutikpasta dedi ki...

Didemim canikom her zamanki gibi harikalar yaratmışsın, konsept çok güzel olmuş.
Canım artık hızla iyleşiyorum, zamansızlık hepimizin ortak sorunu ama bundan sonra daha sık görüşürüz;-)))

ebrulitatlar dedi ki...

Didem'cim iyi kandiler canım. Sevgiler..

Damak Tadı dedi ki...

Regaib kandiliniz mübarek olsun Didem'ciğim..


Pastan yine çok başarılı olmuş,ellerine ve gönlüne sağlık..


Sevgiler..

Tijen dedi ki...

Evet evet, mutluluk eksik olmasın yuvalarından. Senin de rapunsel hatun!

hdidem95 dedi ki...

♥ Bir kandil gülü savur sevdiklerine, size onlardan gülücükler getirsin öyle içten öyle samimi ol ki göz yaşlarını bile tebessüme çevirsin. Kandiliniz mübarek olsun.

Unknown dedi ki...

♥ Bu gece kulun yalvarış ve yakarışlarını Yüce Mevla'ya sunacağı ve O'nun sonsuz affından, merhametinden, iyiliğinden bol bol yararlanacağı umut, huzur ve müjde gecesidir. Kandiliniz hayırlı olsun!

Eya dedi ki...

Rapunzeliiiim...ellerine sağlık arkadaşım,yine döktürmüşsün...
sevgiler

zehra

Burçin'in Denemeleri dedi ki...

Ne kadar rahatlatıcı ve huzur veren bir pastadır bu. Ellerine sağlık Rapum :)

Mebrule dedi ki...

Masallah arkadasima, dokturmus de dokturmus :)

Ellerin dert gormesin canim, neler yapmissin yine...Muzik aletlerine bittim...

Hayirli cumalar, iyi tatiller :)

İlker Ergin dedi ki...

Canım yine harika olmuş.Müzik aletlerine bayıldım.Ellerine sağlık.Çok çok öpüyorum.Sevgiler...

akasyakokusu dedi ki...

canım benim yine harikalar yaratmışsın..
süpersin bu konuda...
kocaman öptüm.