20 Nisan 2008 Pazar

EN ÇOK TALEP EDİLEN 1. YAŞ PASTASI:))

Hazır canım Pi-nik Kuş Erin'im anneciği Ayça ile geçtiğimiz hafta içinde bana ziyarete gelmişken, arşivimde yayınlanmayı bekleyen ve adı Erin Pastası olarak ilan edilmiş:)) modelin bir de kız bebek versiyonunu göstermek istedim sizlere:))))



Bu aralar en çok istenen pastam olmuş durumda Erin Pastası; kız ve erkek bebeklerin 1. yaş kutlamalarının baştacı ilan edildi:)) Elimde yayınlanmak için bekleyen birbirinin aynısı bir çok pasta var:))) Ama hepsini birden yayınlamak yerine bir de pembe rengini paylaşmak istedim sizlerle Erin Pastası'nın......



Zeynep bebeğin anneciği Gülay Hn., da biricik kızının ilk doğum gününü bu şirin pastayla kutlamak istedi... Tontiş yanaklı, güzeller güzeli Zeynep'e çok mutlu, sağlıklı, pespembe bir ömür diliyorum.....



Şimdi müsaadenizle, bu haftanın pastaları beni bekler:)) Biliyorum, arayı fazlaca açıyorum, kimseleri zamanında ziyaret edemiyorum, güzel, sımsıcak yorumlarınıza, destekleyici iltifatlarınıza cevap veremiyorum.. Ama anlayışınıza sığınıyorum, pastalar, kurabiyeler tüm vaktimi alıyor, şikayet ediyor musun derseniz; ASLAAAAAA:))))) Pasta yapmaktan müthiş zevk alıyorum, o yüzden de her gelen pasta isteğinde kocaman bir heyecanla işe koyuluyorum....



Herkese sımsıcak sevgiler.....

32 yorum:

Ayse Pamuk dedi ki...

Hayatımmmmm bu nasıl güzel bişi böyle canım rapunzelim benimmm vallahi harikasınnn

Adsız dedi ki...

Her zamanki gibi harika..Başka ne olabilirki:))Becerikliimmmm.... Sevgilerimle..

Esra dedi ki...

Ilk Ayca'nin sitesinde gormustum, bayilmistim. Harika birsey gercekten. Ellerine saglik.

EZGi :)) dedi ki...

CANIM BENİM GERÇEK OYUNCAK GİBİ DURUYOR HERZAMANKŞİ GİBİ HARİKASIN CANIM ELLERİNE SAGLIK KOCAMAN SEVGİLER

Adsız dedi ki...

Canummm Rapunzelim, ben bu pastanın erkek versiyonunuda pek sevmiştim. Bu da enfes olmuş hayatım.

Ellerine sağlık.Zeynep bebeğe upuzun ömür dileyeyim ...

Sanada kolay gelsin hayatımm

öpüyorum en kocamanından
www.misssgibi.com

Adsız dedi ki...

Canummm Rapunzelim, ben bu pastanın erkek versiyonunuda pek sevmiştim. Bu da enfes olmuş hayatım.

Ellerine sağlık.Zeynep bebeğe upuzun ömür dileyeyim ...

Sanada kolay gelsin hayatımm

öpüyorum en kocamanından
www.misssgibi.com

DENİZSEFASI dedi ki...

yine harika bir pasta olmuş, ellerine sağlık

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

Bu şeker hamuruyla uğraşmak ayrı bir yetenek... Ben beceremiyorum...

Ama sizleri büyük bir keyifle izliyorum...

Canım ellerine sağlık nefis olmuş nefisss...

Sıcacık sevgiler...

uygarimizlahayat dedi ki...

Prensesimmmmmmmmmm harikaaaaaaa olmuş buu, yaaaa ben çocuk olmak istiyorum valla heheheh, sizin bu pastalarınız beni baştan çıkartıyor :))) ellerine sağlık canımcım...

Disalce dedi ki...

canım sen bize har haliyle göster...bizde iyi bir fikir edinelim...

ellerine sağlık.....bu arada kendinide çok yorma.....

harika görünüyor.....

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

çok güzel bir pasta buuuuu...çok beğendim valla ellerine sağlık canım rapunzelim,
tanıştığımıza da çok çok çok sevindim:)
öpüyorum kocaman kocaman
sevgiler

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Hevesin yaptıklarına da yansıyor Didem'cim, daim olmasını dilerim.. Pastanın kız versiyonunu da çok beğendim, ellerine sağlık..

Gönül dedi ki...

rapımmm erin pastasının kız versiyonuda pek güzel olmuş şirinmi şirin olmuş...elcüklerine sağlık bebişim...sevgilerimle öpüyorum

Jasminskager dedi ki...

Evet yine bir sanat eseriyle karsimizda rapunsel.Yaa her defasinda benim agzim acik ayy ne guzel olmus dedirtmeye mecburmusun rapunselim.Muhtesem olmus harikasin ellerine saglik.

Aynur dedi ki...

oy oy :) eline saglik cok guzel gozukuyor

selamlar

www.aynurdantarifler.blogspot.com

Baharcicegi dedi ki...

Pastayi gören cocuklar yemek yerine oyuncak zannedip oynarlar,civil civil oyuncakli bir pasta olmus,hayal gücün cok geniski böyle harika degisik pastalar yapiyorsun becerikli arkadasim benim,ellerine emegine saglik canim

. dedi ki...

CANIMSIN YAAA INANKI ICIM ACILIYOR SAYFANA GELINCEEE:)))
BU KADAR GÜZEL YASGÜNÜ PASTAM OLMASI ICIN MÜMKÜN OLSA BENDE 1 YAS GURUBUNA GERI DÖNERDIM.
CANIMMM,ELLERINE SAGLIK.SANAT ESERI SIZNKILER KESINLIKLE GERCEK DÜSÜNCEM BU BENIM:)))
TARIFI BIR KERECIK DENESEN NE OLURRRR???
BELKIDE BÖBREK YEMEMEKTEN VAZGECER BU TARIFLE YERSIN HAAAA...KIMBILIR???

Adsız dedi ki...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Pen Drive, I hope you enjoy. The address is http://pen-drive-brasil.blogspot.com. A hug.

Aybike Ceylan dedi ki...

Harika olmus, ellerine saglik.

Burçin'in Denemeleri dedi ki...

Ellerine sağlık Didemciğim ! Harika olmuş. Mutluluğun ve heyecanın hep artsın ve daim olsun.
Kucak dolusu sevgilerimle...

pelince dedi ki...

Canım seni bu kadar mutlu etmesi çok güzel,pasta yine çok başarılı ve cıvıl cıvıl olmuş..
Bende bir bunalım sonrası girdim mutfağa çıkamıyorum şimdi,terapi gibi geldi bana da:)
Çok öpüyorum..
Sevgiler

İlker Ergin dedi ki...

didem'cim pastana bayıldım.çok güzel ellrine sağlık.çok öpüyorum.sevgiler.

Adsız dedi ki...

Canim Rapunzel'im benim. Her zamanki gibi sahane bir pasta yapmissin, ellerine saglik tatlim.
Canim, yorumunda cilekli tiramisumun tarifini kullanabilirmiyim diye sormussun, tabiiki kullanabilirsin canim benim. Öpüyorum seni..

Tijen dedi ki...

Gidesin gidesin Güniz'ciğimle Gamze'ye. Eminim sen de çok seversin onları Rapunsel hatun!

Begüm dedi ki...

Harika görünüyor pastan canim. Benimde tuanam 07.07.'de 1 yasini dolduracak. Bende simdiden düsünüp duruyorum nasil yapicam diye... Carsamba 02.07. türkiyeye, izmire yazligimiza gidicez insallah. Pastasini kendim cok yapmak istiyorum ama nasil vakit bulacam hic bilmiyorum. Birde o bir kac gün icinde izmire inmem gerekicek (münübüsle 1.5 saat'de ve kizimida yanimda götürürüm lazim büyük ihtimal, cadi baskasindan mamasini yemiyor :)), ve bir pasta malzemecisi aramam lazim olucak... Nasil yapicam bende bilmiyorum artik :( umarim kiziminda sonunda, senin pastan kadar olmasada, güzel bir pastasi olur...

akasyakokusu dedi ki...

didemim iyi akşamlar canım..yine süper bir pasta olmuş..elinin değdiği herşey zaten süper..ah birde ben becerebilsem bu mamalardan..
neyse azcık uzcuk yaparız belkim..
canım dün akşamüstü kuşumuz uçtu bakalım ne zaman konar yuvasına..UPS adında bir firma..evimin çok yakınındaydı uzağa gitmek istemedim..gelince not bırakırsın dimi canım..öptüm seni sevgiler.

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Rapunselimmm
ellerine sağlık
çok cici olmuş pembeli pembeli

sevgiyle kal

Yaren dedi ki...

Cok güzel süslemesi olan bir pasta hakikaten.Tam yasina göre yapmisin.Harika görünyor canim ,ellerine saglik.Sever yapilan seyler emegine yansiyor insanin.Senin pastalarindada cok güzel görünüyor.Sevgiylerimi biraktim canikommm benim,öpcükler sana:)

NiNo dedi ki...

bidenem ne guzellikler yapmissin yine :) brawo sana datlum bloggerda sorun vardi epeydir opera diye bir programla girmeye calisiyodum bloglara bi oluyodu bi olmuyodu simdi girdi sukur ama toptan bunca pastayi gorunce sok oldum ne yalan solim enerjin hic bitmesin guzel rapucugum :)

sekergibi dedi ki...

didemim,
asıl nazar boncuğu sana lazım arkadaşım.
tak iki tane hem ellerine hemde saçlarına.

nil-nennenmutfakta dedi ki...

çok şririn :)Canım ellerine sağlık nefis olmuş

daimamutfak dedi ki...

Sevgili arkadaşım ne güzel bir pasta bu böyle.Seyret dur..yemek aklıma gelmez.Tablo bu ...sevgiler.